Web na zakázku, nebo si ho udělat sám?

Jsou dvě cesty k vlastnímu webu. Každá z nich má své výhody, i nedostatky. Dáte web udělat na zakázku, nebo si ho vytvoříte sami. Obě varianty mají svá PRO a PROTI. Na jedné straně profesionální tvůrce, který ale ne vždy rozumí podnikání a marketingu. Na straně druhé amatér, který ale rozumí svému podnikání a má zájem se to vše naučit. Pokud se rozhodnete špatně, může vás to stát dost peněz.

MioWeb, SmartEmailing, FAPI, SmartSelling, Stavebnice webu, prodejní web

Dnes je nejčastější varianta, že vám web udělá někdo na zakázku. POZOR, je plno nabídek na vytvoření levného webu. Tvoří je takto zejména studenti a mladí příznivci internetu. Ovládají dokonale moderní technologie, málokdy ale ví, co je to podnikání a marketing. Mohou vám sice udělat vizuálně nádherný web, který je ale často z praktického hlediska nevyhovující. Nedokáže totiž potencionálního zákazníka zaujmout natolik, aby si u vás něco koupil.

MioWeb, SmartEmailing, FAPI, SmartSelling, Stavebnice webu, prodejní web

Tvorba webu se čím dál více zjednodušuje a přibližuje se lidem, kteří nemusí být nijak speciálně školeni. Dnes už není nutné cokoliv programovat. Stačí si jen doslova poskládat vzhled webu a naplnit jej texty. Dále doplníte definice, co se má dít, když například někdo klikne na tlačítko.

ANO, je to jednoduché, zvládne to hodně lidí. Je ale nutné porozumět tomu, jak má fungovat moderní prodejní web. Stavebnice webu, se kterou vás chci seznámit, vás sama povede, co a jak máte při tvorbě webu dělat.

MioWeb, SmartEmailing, FAPI, SmartSelling, Stavebnice webu, prodejní web

Dát si vytvořit web na zakázku, nebo to zvládnete sami? Je to důležité rozhodnutí. Rozhodujícím kritériem jsou peníze, které do toho můžete vložit. Pokud máte neomezený rozpočet a můžete si dovolit zaplatit lidi, kteří tomu opravdu rozumí, dojte si udělat web na zakázku. Nebudete ztrácet čas laborováním, co a jak udělat.

Pokud jsou pro vás peníze limitující, doporučuji nespoléhat se na levná řešení. Za pár peněz totiž dostanete možná od nějakého studenta pěkný web, ten ale nemusí fungovat správně jako moderní prodejní web.

Pokud jste ochotni věnovat tomu dost času, můžu vám ukázat, jak si uděláte prodejní web sami. Protože čas = peníze. Pokud peníze nemáte, bude vás to stát čas. Výsledkem může být kvalitní web, který budete mít možnost postupně sami vyvíjet a dopracovávat dle měnících se požadavků.

Další podrobnosti o možnostech tvorby prodejního webu s využitím aplikací MioWeb, SmartEmailing, FAPI a SmartSelling naleznete v úvodním manuálu stavebnice webu. Je možné si ho stáhnout zdarma ZDE po zadání mailu. Dozvíte se v něm podrobně o psychologii prodeje, ale také, jak zautomatizovat prodej na webu.

The Author

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Udělám vše pro to, abyste zde našli to co vás zajímá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

StavebniceWebu.cz © 2019