Máte web, který vydělává peníze?

Dvě jednoduché otázky, určené pro podnikatele. Pokud máte web, vydělává vám peníze? Pokud web nemáte, tak proč ho nemáte? Těžko se na ně ale odpovídá. A pokud máte web, který ty peníze vydělá, vydělá jich opravdu dost? Nemohl by vydělávat ještě více? A pokud žádný web nemáte, jaké máte výmluvy, že jste si ho ještě nezřídili?

MioWeb, SmartEmailing, FAPI, SmartSelling, Stavebnice webu, prodejní web

Web, který sám vydělává peníze. Není to utopie? Možná kdysi ano, dnes je to už možné. Za předpokladu, že se zaměříte na dvě oblasti, jak toho dosáhnout. První z nich je pochopit psychologii prodeje. Vcítit se do role zákazníka, kterému něco nabízíte. Přesvědčit ho, že zrovna váš produkt řeší jeho problém.

Druhou oblastí, na kterou byste se měli v cestě za prodejním webem zaměřit, je technická stránka webu, aby dokázala pracovat v souladu uvedenou psychologií prodeje. Aby byl návštěvník webu jeho obsahem natolik nadšený, že si váš produkt koupí. Přitom, web sám svého návštěvníka prodejním procesem provází od počátečního zájmu, až po rozhodnutí vyplnit objednávku a zaplatit automaticky vystavenou fakturu.

Dokážete si něco takového představit na vlastním webu? Myslíte si, že by vám mohl takový web získat více zákazníků? Není to až takový problém. Takový web si můžete totiž doslova poskládat sami jako stavebnici. Dost lidí to zvládne bez programátora, případně jiného specialisty na webové aplikace.

Důležité je zaměřit se na obě oblasti, které vedou k prodejnímu webu. Pochopit psychologii prodeje, kterou převedete do technického řešení webu. Takových webů je dnes stále ještě málo. Pokud takový web budete mít, získáte velkou výhodu. Protože dnes stále ještě mnoho webů tvořených profesionálními vývojáři nefunguje v souladu s psychologií prodeje.

Jak si poskládat web, který dokáže vydělat peníze, se můžete dozvědět právě zde, na tomto webu. Netvrdím, že je to jediné řešení. Je to jen jedna z možných cest. Zkoumal jsem ji dlouho, hledal jsem a sledoval, co u koho funguje. Hledal jsem možnosti, a nástroje, jak vydělávající web vytvořit. Budu moc rád, pokud se to zrovna i vám povede. Snad i já k tomu nějak svou radou přispěji.

Další podrobnosti o možnostech tvorby prodejního webu s využitím aplikací MioWeb, SmartEmailing, FAPI a SmartSelling naleznete v úvodním manuálu stavebnice webu. Je možné si ho stáhnout zdarma ZDE po zadání mailu. Dozvíte se v něm podrobně o psychologii prodeje, ale také, jak zautomatizovat prodej na webu.

The Author

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Udělám vše pro to, abyste zde našli to co vás zajímá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

StavebniceWebu.cz © 2019