Jak funguje prodejní web založený na psychologii prodeje?

Pro správné působení webu, který má prodávat, je důležitá psychologie prodeje. Ta má za cíl postupně v několika krocích ovlivnit myšlení zákazníka. Neměla by to být nátlaková hurá akce, kdy ho seznámíme s tím, co nabízíme, následně hned chceme, aby se rozhodnul a něco si u vás koupil.

To opravdu nefunguje. Přesto, většina webů takto na své zákazníky útočí, aby si u nich co nejdříve něco koupili. Jak se například vy sami cítíte, když vstoupíte někam do obchodu, kde se vás hned ptají, co si u nich koupíte? Já v takovém případě odcházím, protože cítím, že se mě snaží dotlačit k rychlému rozhodnutí.

MioWeb, SmartEmailing, FAPI, SmartSelling, Stavebnice webu, prodejní web

Zjednodušeně, nejprve je nutné definovat problém, poté ukázat možnosti řešení. Provést návštěvníka webu v několika krocích od prvotních informací, přes zaujetí a přesvědčení až k finální akci, kdy si váš produkt může objednat.

Důležité přitom je, že každý potencionální zákazník má jiné hodnoty, co je ochoten za řešení svého problému zaplatit. Na začátku vám nedůvěřuje, máte pro něj malou hodnotu. Pokud jej v této malé hodnotě (například 99 korun) uspokojíte, vaše hodnota řádově stoupne. Příště, pokud mu nabídnete něco jiného, co hledá, je ochoten zaplatit vám větší hodnotu.

Je vhodné mít ucelenou řadu produktů. Od levného (nejlépe zdarma), až po produkt za několik tisíc korun. Protože ten, kdo u vás jednou nakoupí (třeba i zdarma), je ochoten nakoupit u vás příště za větší cenu. Počítejte s tím, mějte takto připraveno několik produktů v různé cenové hladině. Nabízejte je potom postupně, od toho nejlevnějšího.

Další podrobnosti o možnostech tvorby prodejního webu s využitím aplikací MioWeb, SmartEmailing, FAPI a SmartSelling naleznete v úvodním manuálu stavebnice webu. Je možné si ho stáhnout zdarma ZDE po zadání mailu. Dozvíte se v něm podrobně o psychologii prodeje, ale také, jak zautomatizovat prodej na webu.

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Udělám vše pro to, abyste zde našli to co vás zajímá.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *